onsdag 19 januari 2011

Exklusivt: Eric Saade

10 kommentarer:

  1. Vännen, denna blogg är bara skrattretande

    SvaraRadera
  2. Åååhhh vad......DÅLIGT!!! Tror du på riktigt att folk tror dina bilder är seriösa och riktiga???? Konstigt hur han ar 100% EXAKT SAMMA smile på bilderna och EXAKT SAMMA frisyr på bilderna...inte ett hårstrå på ett annat sätt...FOTOSHOP så det bara SMÄLLER!! Men fortsätt leva i din fantasivärld om det gör dej lycklig :)

    SvaraRadera
  3. sexig, knulla + snygg kuk

    SvaraRadera
  4. jag vill suga din kuk

    SvaraRadera
  5. jag vill knulla med dig din kuk i mitt rövhål, jag är kille-bög
    killar har stora kukar min 24 cm
    vill runka din kuk du min

    SvaraRadera
  6. lägg in fler riktiga nakenbilder o i kalsonger o när du knullar

    SvaraRadera
  7. tänk o få knulla eric saade! typ en dröm!
    stoppa hans kuk i fittan o köra så jävla hårt! KÅT!!!

    SvaraRadera
  8. Å ja vill knullaEric saade så hårt jag är typ kär i honom jag är kåt. Kram Hanna. Eric saadebiges fan

    SvaraRadera